sorry

 2012-02-27    19:55:06   av:mickiispickiis

Ja jag vet, säms update idag men jag har inte orkst xD ELLER JO MEN JAG HAR GJORT SÅ MYCKET ANNAT OXÅ ;)
(råkade visst ha caps lock i, orkar bara inte skriva om xD)

Idag så red vi chaneel och boice :D vi var på ängen och så kom Kims kompis Mimmi och fotade ;) så bilder kommer så fort vi har fått bilderna ;D

Men i alla fall så var jag och Chanel rosa; rosa schabrak, rosa mössa, rosa tröja, rosa benskydd, rosa martingal, rosa strumpor, rosa skor, rosa pannband och så hade vi ett fårskinnsludd på nosgrimman (inte rosa).
Min rosa powni va så gölli :D<3

Kim och Boice var blåa :D ; blått schbrak, blå mössa, blått pannband, blått ridtäcke, blåa benskydd, blå tröja, blå strumpor, blå martingal och så hade de oxå ett fårskinnsludd ( inte blått)
Blå Boice va så söt ;D<3

Sen så red vi Nässla :D Kim red i klänning och Mimmi fota :D Sjukt fina bilder!
Sen red jag Nässla men med riktiga kläder :D
Lilla skrutten va jätte pigg! :D

Men nu sitter vi här och har ätit och gör typ inget. Jag håller på och leker lite i photo shop och Kim med sin mobil xD Kul liv vi har :D<3

Hehe men klockan tio börjar ju BB så då ska vi kolla på det ;D

Igår då:
Vi red Nässla och Chanel :D
Vi red ut i skogen och byggde hinder på en äng ;DD Det är från igår som filmen är ;D
Söta ponnys vi har asså :D

Men när vi kommit tillbaka och mojsat och så, då skulle vi klippa boice ;) det gick bar men efter en stund så åkte vi på bio :) vi såg Lejonkungen i 3D :P så söt film!<3
men efter det så fortsatte vi klippa boice och det tog typ några timmar xD
Men vi fixade stallet och det och var klara kanske kvart över sju.. sen in och sätta på sig OnePiece och kolla på ponnyakuten ;D Men eftersom vi missa halva programet + avramlingen så kollade vi på svtplay och såg resten :D sen datan xD
Efter det gjorde vi chokladbollar och sen glo på BB. men då hade vi missat lite oxå xD För vi tänkte inte på att det började klocken nio på sondagar haha xD<3

Aja nu fick ni ett rätt så långt inlädd ni får nöja er med till senare ;D

Hej Då :D<3

 Fanny & Filippa ♥

Såå gullig ♥

 2012-03-07    19:13:32     URL: http://syrrornaenstrom.blogg.se/
 Ryttarskvaaller

Hej!

Fin blogg!



Skicka gärna in skvaller,tips,outfits,failbillder m.m och DU/NI får en läänk:D skicka in till våran mejl: [email protected]



Kram ryttarskvaaller

 2012-03-23    19:58:19     URL: http://ryttarskvaaller.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!