På väg..!

 2012-02-25    14:35:34   av:mickiispickiis

Nu e vi på väg till bästa Kim!!!! :D<333
Chanel står där bak och är hur lugn som helst.
Dutti chey <3

Men när vi skulle lasta va hon inte så dutti chey :/ hon vägrade gå in i transporten och bara kastade sig bakåt! Jag blev lite rädd när hon bara exploderade och kastade sig bak i världens fart.
Hon lyckades till och med komma lös! Hon följde med in i transporten lungt och fint. Men sen så bara var det som hela hästen bara PANG! Och så var hon iväg! Då blev jag rädd på riktigt! Så det var bara och småspringa lite lätt efter (men ändå med fart) för att hon inte skulle bli rädd. Men det gick bra hon stannade mitt i skidbacken :O Sen lät hon sig snällt ledas tillbaka.

När vi kom tillbaka så släpptes hon ut i hagen så att vi båda fick vila lite. Men i alla fall så körde vi igen och då var hon jätteduktig!!! <3
Men nu är vi i alla fall på väg :D
Uppdaterar mer när jag kommer fram till Kimse! <33
Hej då! :D<3

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!