Om my way home.. :D

 2012-02-21    17:44:38   av:mickiispickiis

Jepp nu e jag på väg hem från Rimbo. Jag har varit och packat massa saker xD

Men asså Omg jag hatar att va sjuk! -.-'
Det är typ det värsta som finns..


När jag kommer hem ska vi typ laga mat xD sen äta sen så ska jag typ glo på tv, duscha sen sova :)

Får se om jag är bättre imorrn då kanske jag kan gå till skolan :)
Har varit borta en hal dag å jag saknar typ alla redan, kommer sakna alla så grymt mycke på sommarlovet.. Och sen i sexan.. *snyft* kommer alla splittras :'(<3
Vill inte börja sexan. Mycke mer läxor, mycke mer jobb, längre skoldagar och det värsta; alla splittras :'((((

Men nu ska jag sluta skriva annars så får jag ont i huvet eftersom vi åker bil ;)
Höres sen xD<3


Älskar dig min fina vän <33

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!