hej hej hej hej ehj.. -.-

 2012-02-15    21:05:00   av:mickiispickiis
hej ehj ehj.. känner att jag inte har något liv just nu xD
Ligger typ i sängen och gör ingenting.
som ni kanske märkte så hann jag inte göra inlägg i morse och så har jag inte orkat skriva mer under dagen.
men iaf idag så typ va jag i skolan.
Sen så åkte jag till stallet och fixade lite där. Sen så red jag och kim ut :))
Det blev först lite trav sen så tog vi en galopp på en stor äng :D och sen typ runt i området med lite trav och galopp. Vi skrittade ju oxå såklart! ;)
haha det var lit fail när jag skulle hoppa någon snövall xD  den var typ 110 cm hög :)) först ville hon inte riktigt hoppa men sen så hoppade kim med skyggni och du blev det lite lägre.
Men hon ville fortfarande inte hoppa xD Då bröt jag en gren och bara höll i handen, då gick det mycket bättre och hon hoppade flera gånger jättefint :))<3
Nu så ska jag typ bara glo lite på datan och såva om någon timme :))
Funderar på att lägga mig tidigt odag, jag är jättetrött!
men aja nu så ska jag glo lite bloggar, fejjan och allt sånt och sen typ sova ;)<3
hejdåååå <33
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!