Fakta om Chanel!<3

 2012-02-19    16:06:45   av:mickiispickiis

Chanel eller flackie som hon egentligen heter är ett arabsto född 91.
Hon betyder sjukt mycket för mig och jag älskar henne mest av allt! <333

Vi köpte henne av en underbar vän till mig (Kim http://ponniejumper.blogg.se)<3
Och det kanske är därför Chanel är så underbar, för att Kim är det <3

Jag har bara haft Chanel i 6månader men det känns som 6 år!

När jag fick henne så trodde jag inte det var sant (det tror jag inte ny heller), när pappa berättade att vi skulle åka och Provrida en häst då blev jag så glad!!! <3 jag hade ju tjatat om en häst i 11 år!
Om Chanel inte funnits här för nu då hade jag inte varit nån, hon är min själ <3

Och vet ni?! Chanels morfar är aladdin (jättekänd utställningsarab hingst)!! Fett med coolt :O
Hennes mamma heter fyrcia och pappa heter alko :D
Jag har världens bästa häääst!<33
ÄLSKAR MIN UNDERBARA POWNI! <333

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!