dålig bloggning av mig idag..

 2012-02-11    11:30:20   av:mickiispickiis
hej hej bloggen. J ag vet att det har varit SÖMST update av mig men jag har liksom inte orkat blogga ;) men blogg.se-appen i mobilen funkar ju inte så jag måste gå i på blogg.se på safari och det är så osmidigt.. Istället för att det tar sju minuter att skirva ett hslvlångt inlägg och sen publicera med appen så tar det 15 minuter att skriva ett halvlångt inlägg och sen publicera på safari. Dåligt!

Men idag kommer det inte bli speciellt mycket update heller fär jag har sjuuuukt mycket som jag ska göra idag..

Så ni får nöja er med lite bilder på söta nässla som jag red när jag var hos Kim :))<3






sötis hästen xD
Alla bilder är tagna av KIM!! (<-länk) sjukt fina bilder! <3

Här är en bild på Kim och hennes fina häst Boice  :)<3
Ps. Nässla e oxå hennes ;)
Ps2. LÄS hennes Underbara blogg! www.ponniejumper.blogg.se
  
 Kim

<3<3<3<3

 2012-02-12    09:53:09     URL: http://ponniejumper.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!