cha cha bloggen xD

 2012-02-09    21:47:34   av:mickiispickiis

HEj hej bloggen!
Idag har jag varit i stallet och ridit (konstigt va??haha xD. det var mysigt även om det var kallt och mörkt. Det blev mycket trav för min del :) men häst har världens snabbaste trav O.o

Idag har jag varit i skolan. Var en rätt så chill dag! fett med skönt :)) skulle slutat klockan tbå men fick gå halv två hahah a ;D
Jag har en massa bilder jag ska lägga upp sen. Men de är på kameran xD så jag måste ladda upp de först :I håller på att plugga lite extra på glosorna nu tills imorrn ;) så ska fortsätta med det och läsa lite bloggar ;)Det här blir nog sista inlägget för idag :)<3 ♥

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!