Ledsen för dålig uppdatering :/

 2011-08-14    22:40:28   av:mickiispickiis
Jag är ledsen för att jag inte skrivit på ett tag. Jag har helt enkelt inte orkat :P nu skriver jag ett inlägg på Våran IPAD vet inte varför man ska skriva med stora boksäver men dom vill det :D idag har jag varit hos Kim för jag sov hos henne inatt. Och lina var där oxå. Sen har jag spelat wii, jag har fastnat för det :D men iaf om 1 vecka börjar skolan :O jag gillar Intee.... Vårar schema suger det med. annars har jag inte gjort så mkt. Men det har varit jätte varmt idag typ så man dör, haha nä men nästan :D vet inte vad jag ska skriva om så jag slutar nu det bliv ett jättekort inlägg men det gör inget:P hejdåå så länge
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!