hejsan

 2011-08-09    00:00:41   av:mickiispickiis
hej dethär är min nya blogg jag hade en blogg förut men nu har jag en ny. jag tänker blogga så mkt som möjligt. lite om mig: jag är en glad och sprallig tjej på 11 år. jag rider på ridskola. där sköter jag världens bästa häst. hon heter decibell <3 ska fråga en jättesnäll tjej om hon kan göra en header till min blogg. :) hejdåå så länge

blogg-tips:

ponniejumper.blogg.se
amandaponnygalopp.blogg.se
justingiirl.blogg.se
emmaapemmaas.blogg.se
min kompis hyr ut kaniner, värt att se hyrkaniner.n.nu





 Kicki på Rickeby Ranch

ÅÅåååå vilken underbar bild!!!!! Puss å kram på dig Mickis!!!!

 2011-10-01    07:38:32     URL: http://www.rickebyhundhotell.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!